Friday 1 April 2016

Program Motivasi UPSR 2016 di Chalet Deruan Ombak, Pengkalan Balak Melaka


Terima kasih Encik Zamri kerana sudi hadir ke Chalet Deruan Ombak mewakilkan YB Datuk Hj Md Rawi Bin Mahmud merasmikan program motivasi UPSR 2016.





Bersama YDP PIBG SK Pengkalan Balak Datuk Dr Ihsam,Cikgu Sisnoto Guru Besar SK Pengkalan Balak,Cikgu Abu Guru Kokur Pengkalan Balak .
Wakil YB Datuk Hj Md Rawi bin Mahmud Merasmikan Program Motivasi Sinar UPSR Tazkiah An- Nafs 2016 "Achieve Our Target" 
Di Chalet Deruan Ombak Padang Kemunting Madjid Tanah Melaka.
Perceramah Undangan oleh Dai'e Muhd Hilman bin Fabli.

-Dipetik dari FB.

Pada 25 Mac 2016 yang lalu, berlangsung satu majlis motivasi untuk adik adik kita di Pengkalan Balak yang bakal menduduki UPSR.  Alhamdulillah program berjalan dengan  lancar, fuh tak sangka motivasi pon boleh di buat di Chalet tepi pantai jugak kan. Sambil - sambil dengar ceramah hirup udara segar Deruan Ombak, ye dak.

Kami dari pengurusan Chalet Deruan Ombak, memang berbesar hati menerima jemputan pihak sekolah untuk menjadi host pada hari kejadian. Jikalau ado laie peluang memang nak buek lagi. Insha Allah.

Apa -apa pun tahniah AJK program yang memberikan kerjasama dengan pihak Chalet dan terima kasih kerana memberi percayaan kepada kami untuk event ini.

Program / Event / P. A System di Chalet Deruan Ombak - Chalet Murah / Bajet

Untuk pengetahuan kalian, Amboi, kalian.

Memang di Chalet Deruan Ombak memang ade, disediakan kemudah seperti tertera di atas. Jadi kalo kalo ado program ..jangan lupa roger-roger kami ye.


 
Powered by Themes24x7
Copyright © 2014 Chalet Deruan Ombak